Indra Haikal🚦 ( @toicokeng ) Instagram Profile

toicokeng

Indra Haikal🚦

  • 26 posts
  • 3.2k followers
  • 1.4k following

Indra Haikal🚦 Profile Information

sebanarnya ada spesis lagi haram dari ysuku ni . cuma kami tidak diminati , digilai dan tidak menjadi fenomena 🔥.
.
. 
#familiaridergroup #kapcaimalaya #kapcaijahat #jenterapejuang #jiwakelajuan #jenteraidola #jenterapejuang #x1r #x1rlover #x1rmalaya #gengbelalangtempur #belalangtempur #sukanpermotoran #kapcaisado #kapcaiidola #pap
472 0 13 September, 2019
@toicokeng Profile picture

@toicokeng

Rawang, Selangor

generasi atau fenomena 🤔💙

generasi atau fenomena 🤔💙
285 0 8 September, 2019
@toicokeng Profile picture

@toicokeng

repGenerasi carb yang hampir ditelan zaman oleh generasi Ysuku 😌 tu yang menyorok kat semak tu 🌱

repGenerasi carb yang hampir ditelan zaman oleh generasi Ysuku 😌 tu yang menyorok kat semak tu 🌱
258 0 5 September, 2019
@toicokeng Profile picture

@toicokeng

aku diam simpan peluru untuk memburu , kau takde kelas jangan pernah mengguru .

aku diam simpan peluru untuk memburu , kau takde kelas jangan pernah mengguru .
321 0 4 September, 2019
@toicokeng Profile picture

@toicokeng

power jangan tunjuk 🥶

power jangan tunjuk 🥶
270 0 2 July, 2019
@toicokeng Profile picture

@toicokeng

Rawang, Selangor

Papp ! Thankyou mana yang jemput harini ❤️

Papp ! Thankyou mana yang jemput harini ❤️
323 0 30 June, 2019
@toicokeng Profile picture

@toicokeng

Tempat Tunggu Dan Terus Menunggu

Memang orang kata bunga bukan sekuntum chill la , tapi aku kata yang sekuntum tu la susah cari 🖤🌸

Memang orang kata bunga bukan sekuntum chill la , tapi aku kata yang sekuntum tu la susah cari 🖤🌸
303 0 22 June, 2019
@toicokeng Profile picture

@toicokeng

PAPP

Ketawa kan aku sebab aku berbeza , aku ketawa kan meraka sebab semua serupa . Aku jadi aku takkan jadi lain , biar orang tak kenal tiada awek mintak sign . Aku pun tak mengharap orang kenal aku bukan bole buat duit penuh dalam saku .

Ketawa kan aku sebab aku berbeza , aku ketawa kan meraka sebab semua serupa . Aku jadi aku takkan jadi lain , biar orang tak kenal tiada awek mintak sign . Aku pun tak mengharap orang kenal aku bukan bole buat duit penuh dalam saku .
346 0 19 June, 2019
@toicokeng Profile picture

@toicokeng

apa yang kau lihat dengan apa yang aku rasa lain !

apa yang kau lihat dengan apa yang aku rasa lain !
282 0 16 June, 2019
@toicokeng Profile picture

@toicokeng

Kabar Akhir Zaman

don’t judge people by its cover . Kau judge orang kau tak kaji dulu . sebelum diss orang better kau study karma sutra . karma sutra - ical mosh

don’t judge people by its cover . Kau judge orang kau tak kaji dulu . sebelum diss orang better kau study karma sutra . karma sutra - ical mosh
300 0 3 June, 2019
@toicokeng Profile picture

@toicokeng

HHG

kau kata aku jahat , aku itu ini ? Sekurang-kurangnya aku takdelah ACAH bagus macam kau 😕

kau kata aku jahat , aku itu ini ? Sekurang-kurangnya aku takdelah ACAH bagus macam kau 😕
286 0 31 May, 2019
@toicokeng Profile picture

@toicokeng

Fuck Love

Boboiboy berpecah 7 . Lek la , hati aku pecah bersepai kot 😕

Boboiboy berpecah 7 . Lek la , hati aku pecah bersepai kot 😕
333 0 26 May, 2019
@toicokeng Profile picture

@toicokeng

You’re lucky if you found a person who never get tired of understanding your nonsense attitude

You’re lucky if you found a person who never get tired of understanding your nonsense attitude
291 0 18 May, 2019
@toicokeng Profile picture

@toicokeng

Harap lepasni tak tersayang orang yang salah dah 🙃

Harap lepasni tak tersayang orang yang salah dah 🙃
328 0 7 hours ago
@toicokeng Profile picture

@toicokeng

Perigi 7, Serendah

Dear awak jangan lupa makan tau , nanti awak sakit . Kalau awak sakit sape nak sakitkan hati saya ? ‘)

Dear awak jangan lupa makan tau , nanti awak sakit . Kalau awak sakit sape nak sakitkan hati saya ? ‘)
252 0 16 April, 2019