Usop ๐ŸŒบ ( @usopofficial ) Instagram Profile

usopofficial

Usop ๐ŸŒบ

  • 546 posts
  • 549.5k followers
  • 440 following

Usop ๐ŸŒบ Profile Information

UUM TUNGGU SAYA DATANG!!
#UsopSelamanya #AkuYangBersalah
#Selamanya
904 0 1 hour ago
@usopofficial Profile picture

@usopofficial

Jumpa malam ni !!!
#ohmalaysiaku

Jumpa malam ni !!!
#ohmalaysiaku
1,568 0 15 September, 2019
@usopofficial Profile picture

@usopofficial

Alhamdulilah terima kasih semua yang datang tadi terharu sngt sngt๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ
#UsopSelamanya #Selamanya #festivalmuzikterunggul
#bigshow

Alhamdulilah terima kasih semua yang datang tadi terharu sngt sngt๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ
#UsopSelamanya #Selamanya #festivalmuzikterunggul 
#bigshow
14,033 0 14 September, 2019
@usopofficial Profile picture

@usopofficial

Sejak aku kecil kau mengalas beban,
Membanting tulang mencari rezeki,
Memberikan kami keselesaan,
Memberi kami kasih dan sayang,
Tanpa mengharapkan sebarang balasan๐ŸŒน ...Happy befday heroku. Adik sayang baba dgn mama tauโค๏ธโค๏ธโค๏ธ

Sejak aku kecil kau mengalas beban,
Membanting tulang mencari rezeki,
Memberikan kami keselesaan,
Memberi kami kasih dan sayang,
Tanpa mengharapkan sebarang balasan๐ŸŒน ...Happy befday heroku. Adik sayang baba dgn mama tauโค๏ธโค๏ธโค๏ธ
12,652 0 14 September, 2019
@usopofficial Profile picture

@usopofficial

#Repost @usopkeliafansofficial with @get_repost
ใƒปใƒปใƒป
_
:MEET AND GREET BERSAMA USOP 2019:
.
Anda ingin bersua dan beramah mesra dengan idola kesayangan anda, Usop @usopofficial. Pasti nak kan!! ๐Ÿ˜
.
Jom sertai Meet and Greet Bersama Usop pada tanggal 26 Oktober 2019! ๐Ÿคฉ Anda pasti tak nak ketinggalan kan! Yok santai santai bersama kami sambil berkarok! ๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘จโ€๐ŸŽค
.
Sebarang pertanyaan, sila hubungi Sis Ain atau Sis Razilah di talian yang disediakan.๐Ÿค—
_
#usop
#usopofficial
#usopbaqhg
#UsopSelamanya
#rocketfuelent
#meetandgreetbersamausop

#Repost @usopkeliafansofficial with @get_repost
ใƒปใƒปใƒป
_
:MEET AND GREET BERSAMA USOP 2019:
.
Anda ingin bersua dan beramah mesra dengan idola kesayangan anda, Usop @usopofficial. Pasti nak kan!! ๐Ÿ˜
.
Jom sertai Meet and Greet Bersama Usop pada tanggal 26 Oktober 2019! ๐Ÿคฉ Anda pasti tak nak ketinggalan kan! Yok santai santai bersama kami sambil berkarok! ๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘จโ€๐ŸŽค
.
Sebarang pertanyaan, sila hubungi Sis Ain atau Sis Razilah di talian yang disediakan.๐Ÿค—
_
#usop
#usopofficial
#usopbaqhg
#UsopSelamanya
#rocketfuelent
#meetandgreetbersamausop
1,141 0 14 September, 2019
@usopofficial Profile picture

@usopofficial

Jumpa esok semua dekat dataran merdeka kita nyanyi sama sama tau!!!!
#UsopSelamanya #Selamanya #Akuyangbersalah

Jumpa esok semua dekat dataran merdeka kita nyanyi sama sama tau!!!!
#UsopSelamanya #Selamanya #Akuyangbersalah
1,137 0 13 September, 2019
@usopofficial Profile picture

@usopofficial

Cara cara nak mengorat amoii๐Ÿ•ถ
#usopbaqhg

Cara cara nak mengorat amoii๐Ÿ•ถ
#usopbaqhg
9,615 0 12 September, 2019
@usopofficial Profile picture

@usopofficial

#Repost @usopkeliafansofficial with @get_repost
ใƒปใƒปใƒป
_
:MEET AND GREET BERSAMA USOP 2019:
.
Anda ingin bersua dan beramah mesra dengan idola kesayangan anda, Usop @usopofficial. Pasti nak kan!! ๐Ÿ˜
.
Jom sertai Meet and Greet Bersama Usop pada tanggal 26 Oktober 2019! ๐Ÿคฉ Anda pasti tak nak ketinggalan kan! Yok santai santai bersama kami sambil berkarok! ๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘จโ€๐ŸŽค
.
Sebarang pertanyaan, sila hubungi Sis Ain atau Sis Razilah di talian yang disediakan.๐Ÿค—
_
#usop
#usopofficial
#usopbaqhg
#UsopSelamanya
#rocketfuelent
#meetandgreetbersamausop

#Repost @usopkeliafansofficial with @get_repost
ใƒปใƒปใƒป
_
:MEET AND GREET BERSAMA USOP 2019:
.
Anda ingin bersua dan beramah mesra dengan idola kesayangan anda, Usop @usopofficial. Pasti nak kan!! ๐Ÿ˜
.
Jom sertai Meet and Greet Bersama Usop pada tanggal 26 Oktober 2019! ๐Ÿคฉ Anda pasti tak nak ketinggalan kan! Yok santai santai bersama kami sambil berkarok! ๐Ÿ‘ฉโ€๐ŸŽค๐Ÿ‘จโ€๐ŸŽค
.
Sebarang pertanyaan, sila hubungi Sis Ain atau Sis Razilah di talian yang disediakan.๐Ÿค—
_
#usop
#usopofficial
#usopbaqhg
#UsopSelamanya
#rocketfuelent
#meetandgreetbersamausop
1,645 0 12 September, 2019
@usopofficial Profile picture

@usopofficial

Alhamdulilah terima kasih semua yang support usop ๐Ÿ˜ญ
#UsopSelamanya #Selamanya

Alhamdulilah terima kasih semua yang support usop ๐Ÿ˜ญ
#UsopSelamanya #Selamanya
4,247 0 12 September, 2019
Thank you johara @era.je 
#Selamanya #UsopSelamanya
4,186 0 12 September, 2019
@usopofficial Profile picture

@usopofficial

#Repost @era.je with @get_repost
ใƒปใƒปใƒป
Esok untuk #BenarAtauCabar kat #JoHaRaPagiERA adalah giliran @usopofficial dengan @sophialiana pula. Apa cabaran diorang kena buat ? Apa menu diorang kena makan ? hehehe

#Repost @era.je with @get_repost
ใƒปใƒปใƒป
Esok untuk #BenarAtauCabar kat #JoHaRaPagiERA adalah giliran @usopofficial dengan @sophialiana pula. Apa cabaran diorang kena buat ? Apa menu diorang kena makan ? hehehe
1,351 0 11 September, 2019
@usopofficial Profile picture

@usopofficial

jangan lupa saksikan official Lirik Video Selamanya di Youtube Channel Usop Official
#UsopSelamanya #Selamanya

jangan lupa saksikan official Lirik Video Selamanya di Youtube Channel Usop Official
#UsopSelamanya #Selamanya
3,699 0 11 September, 2019