Z I Z A N  R A Z A K ( @zizanrazak869 ) Instagram Profile

zizanrazak869

Z I Z A N R A Z A K

  • 4.7k posts
  • 6.9m followers
  • 2.5k following

Z I Z A N R A Z A K Profile Information

~ 4 MANTAN

Didikan dan perilaku orang tua sangatlah berpengaruh terhadap perkembangan seorang anak. anak yang selalu mendapatkan kekerasan dari orang tuanya , akan membentuk sebuah karakter lain di dalam dirinya.
SAKSIKAN
Film '4 Mantan' tayang di PAWAGAM

COMING SOON *AKAN MENGUNCANG HATI NURANI ANDA*

Follow Instagram @film4mantan dan @rapictures.id
@antennaentertainments

Untuk info terupdate!
#4mantan #Film4mantan
COMING SOON

~ 4 MANTAN

Didikan dan perilaku orang tua sangatlah berpengaruh terhadap perkembangan seorang anak. anak yang selalu mendapatkan kekerasan dari orang tuanya , akan membentuk sebuah karakter lain di dalam dirinya. 
SAKSIKAN 
Film '4 Mantan' tayang di PAWAGAM

COMING SOON *AKAN MENGUNCANG HATI NURANI ANDA*

Follow Instagram @film4mantan dan @rapictures.id
@antennaentertainments

Untuk info terupdate! 
#4mantan #Film4mantan 
COMING SOON
5,311 38 20 January, 2020

Berita banjir dan ade perkara aneh berlaku. Anda lihat sendiri dan nilai sendiri. Pekara ini jarang berlaku. 700 tahun sekali. Saksikan dan share mungkin dapat pengajaran untuk semua. #beritabanjir #2020 #zizanrazak

Berita banjir dan ade perkara aneh berlaku. Anda lihat sendiri dan nilai sendiri. Pekara ini jarang berlaku. 700 tahun sekali. Saksikan dan share mungkin dapat pengajaran untuk semua. #beritabanjir #2020 #zizanrazak
186,804 3,251 19 January, 2020

Gambar yang memiliki seribu cerita disebaliknya dan seribu andaian mengikut penjelasan akal masing masing. Jua harus berterima kasih pada tangan tangan yang memetik gambar ini dari lensa beliau. @echolaliapictures tidak pernah mengecewakan. #zizanrazak #polisevo3 #2020

Gambar yang memiliki seribu cerita disebaliknya dan seribu andaian mengikut penjelasan akal masing masing. Jua harus berterima kasih pada tangan tangan yang memetik gambar ini dari lensa beliau. @echolaliapictures tidak pernah mengecewakan. #zizanrazak #polisevo3 #2020
43,205 85 19 January, 2020

Esok sambung balik Inspector Hasani. Jangan mudah mengalah. Saya tahu awak kuat. Dan saya yakin awak hebat.
#zizanrazak #pe3 #polisevo3 #2020

Esok sambung balik Inspector Hasani. Jangan mudah mengalah. Saya tahu awak kuat. Dan saya yakin awak hebat. 
#zizanrazak #pe3 #polisevo3 #2020
84,449 202 17 January, 2020

Nak tanya. Pernah tak pasangan korang ego??? Pastu korang pun ego. Last last xtau jadi apa.... pastu xtau sapa nk pujuk sapa...

Nak tanya. Pernah tak pasangan korang ego??? Pastu korang pun ego. Last last xtau jadi apa.... pastu xtau sapa nk pujuk sapa...
90,952 524 16 January, 2020

Tengah tengah makan tiba tiba terpikir aku ni dah kawin ke belom eh???? #zizanrazak #pe3 #polisevo3

Tengah tengah makan tiba tiba terpikir aku ni dah kawin ke belom eh???? #zizanrazak #pe3 #polisevo3
100,394 556 15 January, 2020

Tengah tengah minum tiba tiba ade peminat lalu dengan anak dia yang cantik.
#polisevo3 #pe3 #zizanrazak

Tengah tengah minum tiba tiba ade peminat lalu dengan anak dia yang cantik. 
#polisevo3 #pe3 #zizanrazak
99,750 340 15 January, 2020

Kadang aku rasa diri aku ni memiliki jiwa jiwa Sajat didalam. Maksud zizan sifat keibuan yang kuat. Takpelah janji positive. #zizanrazak #sajat

Kadang aku rasa diri aku ni memiliki jiwa jiwa Sajat didalam. Maksud zizan sifat keibuan yang kuat. Takpelah janji positive. #zizanrazak #sajat
78,819 406 14 January, 2020

Selfie.... siapa nak selfie ngn saya??? Cuba kasi komen yang boleh buat saya jatuh cinta...

Selfie.... siapa nak selfie ngn saya??? Cuba kasi komen yang boleh buat saya jatuh cinta...
54,557 423 13 January, 2020

Polis evo 3 atau dagu ade 3. Mesti semua tak sabar nak tgok kan???

Polis evo 3 atau dagu ade 3. Mesti semua tak sabar nak tgok kan???
117,406 568 13 January, 2020

Sekali lagi saya ucapakan terima buat @adamhammer8 untuk pengalaman yang luar biasa ini. Jasamu dikenang. #asiantelevisionawards #asiantelevisionawards2020

Sekali lagi saya ucapakan terima buat @adamhammer8 untuk pengalaman yang luar biasa ini. Jasamu dikenang. #asiantelevisionawards #asiantelevisionawards2020
27,845 53 12 January, 2020

Manila gua gerak lu. Kalau nak datang kl marila... #zizanrazak #otwkl

Manila gua gerak lu. Kalau nak datang kl marila... #zizanrazak #otwkl
78,663 223 11 January, 2020